Maskine kan ikke se netværket?
Fra : Nyheder

Dato : 26-06-07 06:19

Hej NG

Jeg har 7 maskiner der er sat til arbejdsgruppe LOKAL.
De sidder alle på samme Router.
De har alle fildeling slået til.
Jeg har en NAS til billder og musik.
Den ene,den jeg har i stuen, vil lige pludselig (sådan føles det) ikke
se mine andre maskiner eller NAS'en.
Det der undre mig er at jeg godt kan gå på nettet fra den og jeg kan
også godt overtage den via VNC fra de anfre maskiner?????
Jeg synes jeg har været inde alle steder og der ser der umiddelbart
rigtigt ud.

Er der noget der har forslag til hvsd der er sket?

Hilsen

Sten

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-06-07 15:42

On Mon, 25 Jun 2007 22:19:17 -0700, Nyheder <1plus1er2@ofir.dk> wrote:

> Er der noget der har forslag til hvsd der er sket?

Du har slået noget firewall-funktionalitet til?

-A

Fra : Nyheder

Dato : 02-07-07 14:53

On 26 Jun., 16:42, Asbjorn Hojmark <Asbj...@Hojmark.ORG> wrote:

> Du har slået noget firewall-funktionalitet til?
>
> -A
> --
> Hvis du bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert
> eneste indlæg, ser jeg ikke dine indlæg. Jeg filtrerer dem bort.

Hej

Jeg har nu genstartet maskinen. Jeg tror det har været en udløbet
norton secur der ´var fejl afinstalleret der lavede problemerne, så du
havde nok ret med den ide. Nu virker den igen.

Hilsen

Sten