Printerserver
Fra : Svend Aage Poulsen

Dato : 20-06-07 19:20

-- Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man får en printerserver
til at virke. Jeg kan ikke få den til at vise ipadressen. Men det er
måske fordi at den slet ikke kan køre på den printer jeg har. Det er
en Hp Deskjet 3840. Har en trådløs bredbåndsforbindelse, hvor jeg så
har sat RJ45 kablet i, og så selvfølgelig i printerserveren også.
Windows XP kan godt nok finde printerserveren. Lyser også på alle
kontrollamper, fast lys.

Venligst Svend Aage Poulsen

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 21-06-07 15:34

Hejsa

> [...]
>har sat RJ45 kablet i, og så selvfølgelig i printerserveren også.
>Windows XP kan godt nok finde printerserveren. Lyser også på alle

Måske din firewall blokerer ?

Prøv at deaktivere firewall'en og forsøg igen !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Svend Aage Poulsen

Dato : 22-06-07 12:14

www . netink . dk / www . PCalarm112 . dk / www . GPSdebat . dk

--
Venligst Svend Aage Poulsen
Mange tak for svaret, men jeg opgav, og har sendt

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-06-07 16:35

Svend Aage Poulsen (slet NV3N2) wrote:

Du skrev dit svar _under_ signaturadskilleren hvorved din signatur blev
for stor, samt at jeg (eller andre) ikke kan henvise direkte til det du
har skrevet, hvis vi var interesserede i at kommentere dit indlæg.

Her er et link der forklarer lidt om signaturer, således at du er i
stand til at genkende den en anden gang:
http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Jesper Poulsen