Roadwarrior-VPN mellem Vista og Netscreen ~
Fra : Niels Callesoe

Dato : 19-06-07 12:05

Jeg leder med lys og lygte efter en (gerne åben) klient der kan etablere
en VPN-tunnel mellem Windows Vista og en Netscreen 50.

Alternativt ville jeg gerne finde en åben klient der kan fungere mellem
XP og Netscreen 50 (her er åbenhed et krav).

Som tredie alternativ vil jeg gerne høre fra nogen der har erfaring med
en løsning fra vilkårlig udvikler, på vilkårlig windows, mod Netscreen
50 _der performer godt_.

Indtil videre kan jeg finde løsninger der giver enten (delvis) åbenhed
ELLER Vista ELLER performance.Men ingenting der lever op til bare to af
mine krav.

I det hele taget kunne jeg godt tænke mig at høre om andres erfaringer
med VPN mod Netscreen 50, hvad enten det er fra windows, *nix eller
andet. Anyone?

--
Niels Callesøe

:q!