Menusystem i ren HTML styret i PHP
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-07-07 00:04

Hej alle

Jeg skulle bruge et nyt menusystem og besluttede mig for at lave
det i ren HTML så det fungerer ens i alle browsere. Da jeg var
færdig, tænkte jeg at andre måske kunne have fornøjelse af det,
så jeg lavede en demo der ligger her:

   http://bertel.lundhansen.dk/webdesign/index.php

Samme sted kan man se hele koden og andre relevante filer.

Kommentarer er naturligvis velkomne.

PS. Ideen til grundmenuen er ikke min egen. Jeg fik den fra Allan
Vebels hjemmeside, http://www.html-faq.dk/2013.asp.

--
Bertel

Fra : Martin

Dato : 02-07-07 14:12

Bertel Lund Hansen wrote:
>    http://bertel.lundhansen.dk/webdesign/index.php
>
> Samme sted kan man se hele koden og andre relevante filer.
>
> Kommentarer er naturligvis velkomne.

Husk lige at afslutte <ul> :)
En helt anden ting - som jeg lige kan se, så kan den kun lave 2 levels
menu, hvad med 3., 4., 5. level - lav det uendeligt så er det meget bedre :)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-07-07 20:27

Martin skrev:

> Husk lige at afslutte <ul> :)

Tak, der var en smutter.

> En helt anden ting - som jeg lige kan se, så kan den kun lave 2 levels
> menu, hvad med 3., 4., 5. level - lav det uendeligt så er det meget bedre :)

Så har jeg noget til de lange vinteraftener.

--
Bertel