Include i JMail
Fra : Thrane

Dato : 31-07-07 15:02

Hej

Ved oprettelse som bruger på mit website, får man tilsendt en mail v.h.a.
JMail.
I mailen står der nogle vilkår for sitet.

Da disse vilkår også står på selve sitet, vil jeg gerne slippe for at skulle
opdatere 2 steder, hvis der nu er rettelser.
Kan man oprette en asp-fil med vilkårene, som kan inkluderes både på sitet
og i JMail'en?

Hvis ja, hvordan?

Kan fint inkludere en asp-fil på mine sider, men ikke i JMail.

Pft.

--
Thrane

Fra : Thrane

Dato : 31-07-07 16:30

"Thrane" <noreply@noreply.dk> wrote in message
> [...]
> skulle opdatere 2 steder, hvis der nu er rettelser.
> Kan man oprette en asp-fil med vilkårene, som kan inkluderes både på sitet

Løste det med:

Function GetFile(file)
Dim fs, f
Set fs=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")

Set f=fs.OpenTextFile(file, 1)
GetFile = f.ReadAll
f.Close

Set f=Nothing
Set fs=Nothing

End Function

<%=GetFile(Server.Mappath("/blabla/Minfil.htm"))%>

--
Thrane