Tegnkode for "Tab"...
Fra : Magnus

Dato : 27-07-07 16:00

varText3=Replace(varText2, Chr(10), "|")

Med denne linie udskifter jeg alle linieskift i en tekst variable med | men
hvordan kan jeg udsifte alle tab (indryk, den tast over Caps Lock) med #?

Hvad er koden for den tast?

/Magnus

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 27-07-07 19:19

Magnus wrote:
> [...]
> hvordan kan jeg udsifte alle tab (indryk, den tast over Caps Lock) med #?

	 står som HT (Horizontal Tab)

Fra : Jørn Andersen

Dato : 28-07-07 04:07

On Fri, 27 Jul 2007 16:59:50 +0200, "Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk>
wrote:

>hvordan kan jeg udsifte alle tab (indryk, den tast over Caps Lock) med #?
>

>Hvad er koden for den tast?

Find ud af det med Asc-funktionen.
Kopier tegnet ind i parantesen: Asc()

(Jeg ved godt du har fået svar - blot for en anden gangs skyld

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 29-07-07 20:28

Jørn Andersen wrote:

> Find ud af det med Asc-funktionen.
> Kopier tegnet ind i parantesen: Asc()
>
> (Jeg ved godt du har fået svar - blot for en anden gangs skyld
>

> Mvh. Jørn

Ville nærmere bare sige w3schools.com og så tage html videre til "HTML
ASCII" :)