Newbie søger råd!!
Fra : KallesPost@gmail.com

Dato : 25-07-07 09:13

Hej alle,

Jeg vil gerne have lavet mig en hjemmeside, men har inden erfaring, og
ved ikke hvor jeg skal starte!

Er der nogen erfarne, der kan "pege mig i rigtige retning" mht. hvad
jeg skal lære og hvilke programmer, der skal anvendes?

Jeg vil gerne have lavet mig en hjemmeside, der bl.a. indeholder
følgende:

- sikker login for brugere (skal man selv lave et script og en
database?)
- en database med forskellige items
- mulighed for at brugere, der er logget ind kan aflægge kommentarer
til disse items
- mulighed for at brugere, der er logget ind kan give hinanden
kommentarer

Jeg har dreamweaver samt macromedia flash til rådighed lige pt.

Er det evt. en mulighed at vælge en host, der har skabeloner eller
lignende for sådanne funktioner til rådighed (mod betaling)

Er der nogen, der ved, hvor man skal starte?

På forhånd STOR tak!!

Med venlig hilsen

Kalle Pedersen

Fra : Martin Jensen

Dato : 27-07-07 12:21

wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> Er der nogen erfarne, der kan "pege mig i rigtige retning" mht. hvad
> jeg skal lære og hvilke programmer, der skal anvendes?

www.html.dk er et godt sted at starte

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne