Ny side med ASP eller ...?
Fra : multi-sitemaster-cms~

Dato : 23-07-07 22:06

Hej Gruppe

Jeg skal måske til at lave en side hvor man skal kunne oprette/slette
sider. Jeg har hørt dette skulle være muligt med asp? eller skal jeg
have fat i asp.net?

Måske nogle har nogle link til hvordan jeg kommer videre, jeg kan ikke
finde noget her på google om det.

MvH
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 08:10

<multi-sitemaster-cms@hotmail.com> skrev

Måske nogle har nogle link til hvordan jeg kommer videre, jeg kan ikke
finde noget her på google om det.

Start med denne:
http://www.html.dk/tutorials/asp/
Bjarne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 25-07-07 03:55

On Tue, 24 Jul 2007 09:10:09 +0200, "bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk>
wrote:

>Start med denne:
>http://www.html.dk/tutorials/asp/

Nærmere betegnet Filesystem objektet, Lektion 14-16.

Men der står ikke noget i de 3 lektioner om at oprette og slette filer,
så kig i stedet i VBScript-dokumentationen eller på:
<url: http://www.w3schools.com/asp/>
eller mere præcist:
<url: http://www.w3schools.com/asp/asp_ref_filesystem.asp>

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : multi-sitemaster-cms~

Dato : 29-07-07 09:05

On 25 Jul., 03:55, Jørn Andersen <j...@jorna.dk> wrote:

> [...]
> Men der står ikke noget i de 3 lektioner om at oprette og slette filer,

> så kig i stedet i VBScript-dokumentationen eller på:

Endnu mere præcist:
<url:http://www.w3schools.com/asp/met_createtextfile_filesystem.asp>

Allan