On mouse over
Fra : jsj

Dato : 17-07-07 18:32

Hej
Jeg er nybegynder med asp, men har set at der findes sider, hvor man får en
lille uddybende information frem på en slags skilt, når musen holdes over et
link.
Hvad hedder denne funktion - Jeg kan jo ikke søge på nettet, når jeg ikke
ved hvad det hedder
Kan dette laves med et script, og kender nogen et link?
Med venlig hilsen
John

Fra : Finn Elmgaard

Dato : 17-07-07 19:25

"jsj" <sletdettejsj@senius.dk> wrote in message
> [...]
> ved hvad det hedder
> Kan dette laves med et script, og kender nogen et link?

Det er nok ikke ASP du bør bruge til det formål.

I ganske almindelig HTML kan du i forbindelse med dit link bruge attributen
title til at vise en kort besked, altså noget i stil med:

Vil du lave det mere avanceret kan du bruge JavaScript. Søg på nettet, der
er mange sider med eksempler lige til at kopiere, eller spørg i en
JavaScript gruppe.

mvh
Finn

Fra : jsj

Dato : 17-07-07 21:56

Hej Finn
Tak for dit svar, jeg iler på nettet og leder efter et Javascript
Mvh John