Mangler script
Fra : Lennart Nielsen

Dato : 03-07-07 17:50

Hejsa alle jeg mangler noget kode der kan lidt som beskrevet
nedenfor, håber der er nogen som kan hjælpe

Mvh Lennart

Frontend:
- Mulighed for kundeoprettelse
- Oprettede kunder modtager automatisk email med
betalingsoplysninger, samt login oplysninger.
- Systemet opretter automatisk personlig mappe på serveren til
den nye kunde via FSO.
- Kunde kan med det samme logge ind og begynde at uploade, dog
bliver kontoen automatisk lukket efter 15 dage, hvis kunden ikke
betaler.
- I velkomstmailen modtager kunden sit unikke id, som skal
vedlægges betaling, derved er det nemt at se hvem der har betalt,
og bruge ”Tilføj betaling i systemet”.
- Når kunden logger ind, kan han ændre sin info, uploade
billeder, se uploadede billeder og slette billeder.
- Upload systemet skal gerne være MultiPowUpload flash system,
som har den unikke funktion, at brugere kan markere mange
billeder på en gang, og uploade det hele samtiddig. På andre
upload sites, skal man vælge et billede af gangen, og uploade.
Dette tager lang tid, og forvirrer brugeren. MultiPowUpload købes
ikke i fuld version, da det fungerer perfekt i beta.
- Brugeren kan også altid forlænge sit abonnement, dette sker
også efter login. Derefter modtager bruger en mail med
betalingsoplysninger.
- Kunder kan modtage ”Glemt password” automatisk.

Backend:
- Lister alle aktive brugere (har betalt abonnement, som endnu
ikke er udløbet)
- Lister alle nyoprettede brugere (har oprettet sig, men endnu
ikke betalt abb.)
- Lister alle udløbne kunder (har haft abb. Som ikke er forlænget
ved udløb)
- Fra backend, kan man desuden udvælge udløbne kunder automatisk,
de modtager her en mail med mulighed for at forlænge deres
abonnement.
- Man kan også få udskrevet en malingliste med emails på de
kunder som ønsker at modtage nyhedsbrev.
- Man kan banne kunder (hvis de uploader ulovligt indhold, f.eks
børneporno)
- Man kan redigere kunder
- Man kan se alle betalinger

Sitet skal nok være i ASP/MySQL/Flash

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Zedeler

Dato : 04-07-07 09:50

Lennart Nielsen wrote:
> Hejsa alle jeg mangler noget kode der kan lidt som beskrevet
> nedenfor, håber der er nogen som kan hjælpe

Hjælpe med hvad?

Mvh. Michael.