Slet alle cookies på domain og subdomains
Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 30-06-07 21:57

Hej ASP folk :)

Jeg er ikke super benhård i asp, så jeg søger et eksempel, som sletter
alle cookies fra et domaine inkl. dets subdomainer.

Dvs. hvis man er logget ind fra www.myexample.dk og og tidligere
www2.myexample.dk og chat.myexample.dk og myexample.dk
så jeg søger et script man kan kører fra myexample.dk eller en af de
andre udvalgte og slette alle cookies derfra. (Ukendt antal cookies, for
at antage "unikke cookies navne").

Hvis nogen allerede har et eksempel på dette vil det være the greatest
thing der er sket for mig i denne uge :P