Arrangement med flere datoer
Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 29-06-07 15:12

www.kulturjam.dk er der en tilmeldingsblanket, hvor man kan tilmelde sit
arrangement til en kulturuge i efteråret.
Jeg har et problem, der består i, at man skal kunne vælge flere datoer på én
gang til sit arrangement. F.eks en udstilling, der har åbent 15, 16, 17, og
18. oktober fra 9-17. Nu kan man vælge én dato, som bliver puttet i et felt
i access databasen, der hedder "dato".

Jeg kan sagtens udforme formularen, så den sender flere datoer, men hvordan
hulen strukturerer man det i en database.

tabellen ser ca. sådan ud:

Arrangement Sted Arrangør Dato Klokken ... osv

Skal jeg putte datoerne i en seperat tabel eller hur? Jeg er rimelig
blank...

Mvh. Claus

Fra : mail@multiagenten.dk

Dato : 29-06-07 20:00

On 29 Jun., 16:11, "Claus Skaarup \(Arbejde\)"
<c...@limfjordsteatret.fejl> wrote:
> [...]
>
> Arrangement Sted Arrangør Dato Klokken ... osv
>
> Skal jeg putte datoerne i en seperat tabel eller hur? Jeg er rimelig

Hmm hvad mener du med flere datoer på engang? Jeg har prøvet men kan
da kun finde at vælge dato et sted?

MvH
Allan

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-06-07 21:17

Claus Skaarup (Arbejde) wrote:

> Jeg kan sagtens udforme formularen, så den sender flere datoer, men
> hvordan hulen strukturerer man det i en database.

Ttabellen kan se ca. sådan ud:

Arrangement Sted Arrangør Startdato Slutdato Klokken ... osv

Så skal du kun tilføje et felt mere i din formular og i din tabel.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk