portræt billede/profilbillede
Fra : hans erik

Dato : 20-06-07 12:06

Hej, har ligget og rodet med lidt Asp kodning. Men sidder fast
lige nu. Ville spørge om der er nogen som kender til hvordan man
laver det system. Som de fleste community hjemmesider har. Nemlig
lave et lille billede ud fra en andet. Hvilket vil side, hvis man
har et billede, så kan man crop det, og har et preview af det.
har fundet en del til Php og java. Men har brug for java med asp.

Håber nogen kan hjælp :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 25-06-07 18:54

On 20 Jun., 13:05, hans erik <bii...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> har et billede, så kan man crop det, og har et preview af det.
> har fundet en del til Php og java. Men har brug for java med asp.

Har du adgang til nogle billedbehandlingsprogrammer på serveren? (asp
image osv).

Chr.

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 25-06-07 19:04

On 25 Jun., 19:53, Christian Møller Nielsen <cmnielse...@gmail.com>
wrote:

> Har du adgang til nogle billedbehandlingsprogrammer på serveren? (asp
> image osv).

"billedbehandlingsprogram" hedder mere rigtigt komponent

Chr.

Fra : hans erik

Dato : 26-06-07 07:56

Christian Møller Nielsen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> "billedbehandlingsprogram" hedder mere rigtigt komponent
>
> Chr.

Jeg har spurgt efter aspimage hos b-one? er det rigtigt nok?

Fra : hans erik

Dato : 26-06-07 07:58

hans erik wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Christian Møller Nielsen wrote in
> dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Jeg har spurgt efter aspimage hos b-one? er det rigtigt nok?
og hvad skal man egentlig gøre bagefter :)

Fra : Jørn Andersen

Dato : 26-06-07 08:11

On 26 Jun 2007 06:57:40 GMT, hans erik <biip19@hotmail.com> wrote:

> og hvad skal man egentlig gøre bagefter :)

<url: http://serverobjects.com/comp/Aspimage.htm>

PS: Gider du tage et kig på:
<url: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

--