Vurdering af domæner..
Fra : Christian Itzchaky L~

Dato : 06-07-07 13:24

Hejsa..
(Jeg har ingen anelse om hvor jeg skulle poste dette indlæg)

Jeg skal lige have lidt hjælp til hvad man kan sælge domæner til
(kr.).
I må gerne vurdere en pris på hver enkel

Jeg ejer disse:
www.73.dk
www.fniseurt.dk
www.icemens.net
www.javascripts.dk
www.silikone.dk
www.tumlerummet.dk
www.urlen.dk
www.vbscript.dk
www.w3schools.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-07-07 13:33

"Christian Itzchaky Larsen" <itzchaky@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
> (Jeg har ingen anelse om hvor jeg skulle poste dette indlæg)
>
> Jeg skal lige have lidt hjælp til hvad man kan sælge domæner til
> (kr.).

Domænehamstrere er cirka 0 kroner værd
Off-topic postere er om muligt endnu mindre værd.
Med andre ord, du står ikke særligt godt i det.

Fra : Per Rasmussen

Dato : 06-07-07 14:01

Christian Itzchaky Larsen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hejsa..
> (Jeg har ingen anelse om hvor jeg skulle poste dette indlæg)
>
> Jeg skal lige have lidt hjælp til hvad man kan sælge domæner
til
> (kr.).
> I må gerne vurdere en pris på hver enkel

> [...]

00,00 kr. for alle domæner

PerR

Fra : Michael Weber

Dato : 06-07-07 14:32

> [...]
>
> Jeg skal lige have lidt hjælp til hvad man kan sælge domæner til
> (kr.).
> I må gerne vurdere en pris på hver enkel

Umiddelbart tror jeg du har et problem med w3schools.dk i forhold til
Refsnes Data ( w3schools.com ).

Iøvrigt :
Lov om internetdomæner, der særligt tildeles Danmark :
§ 12. Registranter må ikke registrere og anvende
internetdomænenavne i strid med god domænenavnsskik.
Stk. 2. Registranter må ikke registrere og opretholde
registreringer af internetdomænenavne alene med videresalg
eller udlejning for øje.

http://www.retsinfo.dk/DELFIN/HTML/A2005/0059830.htm

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Kim

Dato : 06-07-07 14:50

On 06 Jul 2007 12:24:13 GMT, Christian Itzchaky Larsen
<itzchaky@hotmail.com> wrote:

>Hejsa..
>(Jeg har ingen anelse om hvor jeg skulle poste dette indlæg)

Det kan du finde ud af ved at kigge på : www.usenet.dk

eller ved at spørge i news:dk.velkommen .

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-07-07 15:29

Christian Itzchaky Larsen <itzchaky@hotmail.com> wrote in

> www.73.dk
> www.fniseurt.dk
> www.icemens.net
> www.javascripts.dk
> www.silikone.dk
> www.tumlerummet.dk
> www.urlen.dk
> www.vbscript.dk
> www.w3schools.dk

Hvis du er heldig kan du få dækket dine udgifter til registrering af
domænet.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-07-07 19:53

Christian Itzchaky Larsen wrote:

> Jeg ejer disse:

> www.vbscript.dk

Er registreret hos en dame i Sverige. Du bor da i Herlev ved København.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : John S. Thomsen

Dato : 06-07-07 23:54

Erik Ginnerskov wrote:

> Er registreret hos en dame i Sverige.

vbscripts.dk

> Du bor da i XXX ved XXX.

Synes du selv det er pænt at lægge andre folks personlige oplysninger ud
på nettet?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-07-07 00:22

John S. Thomsen skrev:

>Synes du selv det er pænt at lægge andre folks personlige oplysninger ud
>på nettet?

det klarede han (den oprindelige poster) såmænd pænt selv for.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-07-07 00:25

http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=vbscript.dk&submit.x=23&submit.y=11

> Synes du selv det er pænt at lægge andre folks personlige
> oplysninger ud på nettet?

Disse oplysninger ligger på nettet i forvejen, så der er ikke
nogen der lægger noget ud.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-07-07 15:20

John S. Thomsen wrote:

> Synes du selv det er pænt at lægge andre folks personlige oplysninger
> ud på nettet?

Et opslag på http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=120 viser alle
oplysninger, der er ikke noget hemmeligt der. Du kan tilsvarende uden
problemer finde mig.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk