Refresh af skemaer!
Fra : EUK

Dato : 24-06-07 21:29

Hej NG

Jeg er ved at lave noget resultat " real time " visning der skal bruges til
et idræts-stævne.

Jeg har tænkt mig at lave 2-3 sider der efter en tid (15 sek. ) peger videre
til næste side.... ideen er så at jeg via min ftp vil oploade html siderne
med de nyeste resultater. Det har jeg så lavet, og det virker jo også
godtnok -men.....

Det program som genererer resultatlisterne, laver jo en alm. html fil som jo
ikke indeholder min refresh instruktion !!!

Er der ikke en smart måde at lave dette på ?

mvh.

Esben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-06-07 21:55

EUK skrev:

> Jeg har tænkt mig at lave 2-3 sider der efter en tid (15 sek. ) peger videre
> til næste side ...

Det forstår jeg ikke fidusen med.

> Det program som genererer resultatlisterne, laver jo en alm. html fil som jo
> ikke indeholder min refresh instruktion !!!

Hvis du sætter denne her linje i head-delen, vil der blive
stillet om til min hjemmeside efter 15 sekunders forløb.

Den skal bare være en del af den genererede side.

--
Bertel

Fra : EUK

Dato : 24-06-07 22:10

Ja... netop - og det resultatprog. som genererer "resultat1.html" er jo
filen som automatisk uploades hvert 5. minut - og jeg ville jo undgå at
skulle ind og åbne denne/de html fil(er) og indsætte refresh komandoen....

Kan man indsætte en html side i en html side???? hvis I forstår!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-06-07 22:18

EUK skrev:

> Ja... netop - og det resultatprog. som genererer "resultat1.html" er jo
> filen som automatisk uploades hvert 5. minut - og jeg ville jo undgå at
> skulle ind og åbne denne/de html fil(er) og indsætte refresh komandoen....

Kan du ikke få generatorprogrammet til at generere den metalinje
med i HTML-filen?

--
Bertel

Fra : EUK

Dato : 24-06-07 22:39

Nej det er det der er det trælse.....

Fra : EUK

Dato : 24-06-07 23:30

Så for hulen... nu fik jeg en løsning der hjalp...

Jeg laver 2 sider der refresher hindanden - der indeholder rammer, og så
kalder jeg " resultatfilerne " ind i rammerne... så virker det ! men tak for
dialogen Bertel.

Mvh

Esben