not defined
Fra : Thrane

Dato : 15-07-07 14:05

Hej

Hvad betyder det når jeg får denne fejl i FF:

"visElement Not Defined"

--
Thrane

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-07-07 14:24

"Thrane" <noreply@noreply.dk> wrote in

> Hvad betyder det når jeg får denne fejl i FF:
> "visElement Not Defined"

Sandsynligvis at du forsøger at bruge et element du ikke har oprettet
endnu.

Fra : Thrane

Dato : 15-07-07 14:56

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> wrote in message

> Sandsynligvis at du forsøger at bruge et element du ikke har oprettet
> endnu.
>
> --
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

Tak, men efter hvad jeg kan se, er de oprettet:
http://www.lycan.dk/

Det er pilene ved Kontrolpanel der skal skjule/vise boksen der fejler...

--
Thrane

Fra : Thrane

Dato : 15-07-07 15:04

> [...]
> "Thrane" <noreply@noreply.dk> wrote in

> Sandsynligvis at du forsøger at bruge et element du ikke har oprettet

Det løste sig vist...
Fandt en eller anden værdi jeg havde fået placeret forkert.
Tak for tilbagemeldingen!

--
Thrane