Cookie problemer
Fra : Thrane

Dato : 14-07-07 11:48

Hej

Dette indlæg er lagt i både
dk.edb.internet.webdesign.clientside
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

Jeg sidder og arbejder med et site, hvor jeg benytter nogle cookeis til at
vise skjule nogle bokse i siderne
http://www.lycan.dk

Det virker efter hensigten, når jeg springer mellem forsiden, side 1 og side
2 (som man kan nå ved linksene i højre side...)

Nu har jeg så "smidt" et Webwiz Forum på siden og så er der gået ged i det.

Benytetr jeg fold ind/fold ud på de 3 førstnævnte sider og går derefter i
forummet, virker det fint.
Men laver jeg om på en boks på forumsiden, sker der ikke noget på de andre
sider!?
Den husker fint nok indstillingen på forumsiden, men ikke de andre.

Jeg er klar over at forum-delen SLET ikke validere fra producentens side af,
men det arbejder jeg kraftigt på at forbedre.
Men dette bør vel ikke have noget at gøre med mit problem!?

Håber jeg fik forklaret mig tydeligt... Og at der er en venlig sjæl derude
der har nogle forslag til mit løsningen af mit problem...

--
Thrane