hente data fra anden formular på side end ~
Fra : Jesper F

Dato : 13-06-07 23:11

Jeg har to formular på siden form1 og form2.

I form1 er der en submit-knap. I form2 der en række checkboxe (som jeg
navngive med samme navn eller forskellige navne afhængig af, hvad der løser
problemet).

Hvis jeg nu afkrydser f.eks. 5 af de mange checkboxe - kan jeg så ved at
trykke på knappen i form1 få fat på hvilke checkboxe, der er afkrydset?
F.eks. i querystringen eller form.request når jeg sendes til en ny side?

/ Jesper

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 14-06-07 09:32

Jesper F skrev:
> [...]
> trykke på knappen i form1 få fat på hvilke checkboxe, der er afkrydset?
> F.eks. i querystringen eller form.request når jeg sendes til en ny side?

Hej, ikke server-side. Foreslår at de 2 forms slåes sammen, evt. hent
indhold fra form2 over i et hidden form field ved form1.onsubmit()

Mvh.

Morten

Fra : Jesper F

Dato : 14-06-07 20:21

> Hej, ikke server-side. Foreslår at de 2 forms slåes sammen, evt. hent
> indhold fra form2 over i et hidden form field ved form1.onsubmit()

Ok, tak for det, jeg prøver.

/ Jesper