Fastnet hos Tele2 og bredbånd hos CC?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-07-07 17:55

Kan man have sin fastnet hos Tele2 og sit bredbånd hos CC?

Eller er man nødt til at opsige tele2 fasnet for at få CC Bredbånd?

Mvh
Thomas

Fra : Rander

Dato : 23-07-07 22:43

Thomas Buus Andersen skrev noget i denne stil, den 23-07-2007 18:54:
> Kan man have sin fastnet hos Tele2 og sit bredbånd hos CC?

Ja. Jeg har haft Tele2 som fastnet udbyder i mange år, og kørt med både
Image/WorldOnline/Tiscali og CC som ADSL-udbyder.

http://rander.dk
To drenge kan godt være kærester. Hvis de så bliver
gift bliver de bare til bøsser. (Rikke, 8 år)

Fra : Per Hansen

Dato : 24-07-07 13:10

"Thomas Buus Andersen" <andersen@thomasbuus.dk> mentioned this

> Kan man have sin fastnet hos Tele2 og sit bredbånd hos CC?
>
> Eller er man nødt til at opsige tele2 fasnet for at få CC Bredbånd?
>
> Mvh
> Thomas

Nej nej, kontakt du trygt CyberCity for at få dit bredbånd, din telefoni
hos Tele2 sker der intet ved.

--
Per Hansen