Suk TDC og Tele2
Fra : Leif Neland

Dato : 17-07-07 14:44

Vi er ved at flytte, har overtaget huset, men er ikke flyttet ind endnu. Men
der står en ip-telefon, der skal logge ind på en asterisk på den
eksisterende adresse, så jeg kan se om linien er oppe...

Har bestilt 8Mb linie til levering 9/7, har hentet modem i telebutikken.
De 9/7 fungerer linien ikke, så jeg ringer til kundeservice, der ikke kan
finde ordren.
Bestiller igen til 12/7, hvor den stadig ikke virker. Ringer til
kundeservice, ordren er væk igen.
Bestiller nu en 2Mb i stedet, til levering den 18/7.

Den 14. besøger vi huset, og i postkassen ligger der et brev om at linien
ikke er god nok, og vi kan kontakte kundeservice, hvis vi vil have noget
andet. Dvs. ordren er bare slettet, og det så grundigt at kundeservice ikke
kan finde den...

Suk.

Desuden, på den eksisterende adresse, så har min adsl kørt på min fars
telefonlinie.
Telefonen er blevet flyttet, men adsl'en skulle blive. Det påpegede jeg
overfor både TDC (telefon) og Tele2 (adsl)
Telefonen blev flyttet i onsdags, og adsl'en kørte videre. Indtil mandag nat
kl 1:30. Tele2 kalder det en nyoprettelse, og det kan vare op til 3 uger...

Nu kan det være lige meget, nu bestiller jeg et datakort fra 3...

Leif

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 17-07-07 18:29

Hejsa

>Nu kan det være lige meget, nu bestiller jeg et datakort fra 3...

Husk nu at checke om der er 3G (UMTS) dækning

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 17-07-07 20:29

www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk wrote:
> Hejsa

> Husk nu at checke om der er 3G (UMTS) dækning

Ja, jeg har købt det via firmaet og fået 30 dages try-and-buy returret.

Det virker ihvertfald nu i Roskilde...

Leif