Cybercity opgradere hastigheden til samme ~
Fra : andersa.andersen@gma~

Dato : 08-07-07 10:48

Hej

Mine forældre har fået brev om at deres Solo 3 Mbit/512 kbit bliver
opgraderet til en Solo 5 Mbit/1 Mbit inden d. 1. august, og en af mine
kammerater har fået opgraderet hans 5Mbit/512 kbit til en 10/1 Mbit.

Jeg har selv en 2 Mbit/512 Kbit, men har ikke fået noget brev om den
vil blive opgraderet.. Nogen der ved om de har i sinde at forhøje
upload hastigheden her for at følge efter Fullrate? Det ser jo lidt ud
til at være den tendens med de andre forbindelser ihvertfald.

Pft.

-Anders

Fra : Brian Mortensen

Dato : 08-07-07 13:57

andersa.andersen@gmail.com skrev:
> [...]
> upload hastigheden her for at følge efter Fullrate? Det ser jo lidt ud
> til at være den tendens med de andre forbindelser ihvertfald.

CC kører løbende opgraderingsrunder, så før eller siden bliver det også
din tur. Om det er downstream, upstream eller begge der bliver
opgraderet, svinger lidt.

--
/Brian

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 08-07-07 15:14

On Sun, 08 Jul 2007 14:57:27 +0200, Brian Mortensen <brmo@twozero.dk>
wrote:

> CC kører løbende opgraderingsrunder, så før eller siden bliver det
> også din tur. Om det er downstream, upstream eller begge der bliver
> opgraderet, svinger lidt.

De har nogle (sikkert specielt konkurrenceprægede) typer af brugere
(hastigheder), som de hele tiden opgraderer, mens andre kan komme til
at vente *meget* længe, og nogle gange til det bliver helt latterligt
hvor meget mere man så betaler for de linjer ift. dem der er blevet
opgraderet igen og igen i mellemtiden.

-A

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-08-07 18:45

Brian Mortensen wrote:

> CC kører løbende opgraderingsrunder, så før eller siden bliver det også
> din tur. Om det er downstream, upstream eller begge der bliver
> opgraderet, svinger lidt.

Jeg havde indtil for nylig 2048/128 (ikke solo), som dog reelt var 384 i
download. Jeg fik så brev om at jeg ville blive fordoblet i begge ender,
til 4096/768, og det er så sket på et tidspunkt.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 07-08-07 11:19

andersa.andersen@gmail.com wrote in news:1183888058.597135.307770
@q75g2000hsh.googlegroups.com:

> [...]
> upload hastigheden her for at følge efter Fullrate? Det ser jo lidt ud
> til at være den tendens med de andre forbindelser ihvertfald.

Jeg har lige fået opgraderet 2M/512K solo til 2M/1M - og de sendte ny
router uden beregning (havde en 650-R1)

Det virkede fint med det samme, undtagen SNMP (noget nørderi som gør at jeg
kan lave grafer som viser forbruget) med den nye ZyXEL 660-D1 router.

Mvh. NKJensen

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 08-08-07 19:31

Niels Kristian Jensen <nkj@internetDYTgruppen.dk> wrote in

> Det virkede fint med det samme...

Men ikke ret længe. Nu har jeg prøvet at følge et råd fra mange sider:

http://www.adsltips.dk/zyxel-gp-sip.php

Så vil det vise sig om det hjælper.

(Jeg har Unotel IP telefoni)