Cybercity Solo
Fra : Ryan Kristensen

Dato : 29-06-07 12:56

Hej.

I forbindelse med flytning skal jeg have fundet mig en internetudbyder.
Boligforeningen tilbyder en internetløsning via telelet, men der ser ud
til, at der er nolge forbugsbegrænsninger, som jeg helst vil undgå.
Jeg får en telefonlinje, men det kræver, at jeg trykker 0 for at ringe ud
af boligblokken. Derfor er jeg i tvivl om, om en sådan telefonlinje kan
benyttes til Cybercity Solo uden teknikerbesøg.
Er der nogen, der ved, om det kan lade sig gøre?

--
Ryan Kristensen

Fra : ebbe

Dato : 29-06-07 13:49

Ryan Kristensen wrote:
> [...]
> telefonlinje kan benyttes til Cybercity Solo uden teknikerbesøg.
> Er der nogen, der ved, om det kan lade sig gøre?

Nej, det kan ikke lade sig gøre.
Du har ikke en linie (rå kobber) til en central.

ebbe

Fra : Jakob Hansen

Dato : 29-06-07 16:22

"ebbe" <ebbexxx@xxxamara.dk> wrote in message

> Nej, det kan ikke lade sig gøre.
> Du har ikke en linie (rå kobber) til en central.

Du kan prøve at se efter om der gemmer sig et andet telefonstikket i
boligen, som ikke virker. Det kan nemlig være en "almindelig" linje til
centralen og ikke via boligforeningens tlf netværk. En sådan vil du evt.
kunne få oprettet ADSL på.

Jakob

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 29-06-07 18:29

On Fri, 29 Jun 2007 17:22:03 +0200, Jakob Hansen
<megwin-nejtilspam@mail.dk> wrote:

> [...]
> boligen, som ikke virker. Det kan nemlig være en "almindelig" linje til
> centralen og ikke via boligforeningens tlf netværk. En sådan vil du evt.

Det ser ud til, at der er sådan en.
Så den vil jeg prøve at se, om jeg kan få hul igennem.
Tak for hjælpen.

--
Ryan Kristensen

Fra : Jesper

Dato : 29-06-07 16:35

"Ryan Kristensen" <usenet@ryankristensen.invalid> skrev i en meddelelse
news.tuol1mp7zr1c02@ryan.company.com...
> [...]
> benyttes til Cybercity Solo uden teknikerbesøg.
> Er der nogen, der ved, om det kan lade sig gøre?

Nu er det jo sådan at loven forskriver at der skal være et normalt
telefonstik i boligen, så du skal bare have dit Solobredbånd via dette stik.

Jesper

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 29-06-07 17:13

"Jesper" <sloth@itsnydt.dk> wrote in message
> Nu er det jo sådan at loven forskriver at der skal være et normalt
> telefonstik i boligen, så du skal bare have dit Solobredbånd via dette
> stik.

Hvad er det for en lov du tænker på?

/Kasper

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 29-06-07 18:30

On Fri, 29 Jun 2007 17:35:23 +0200, Jesper <sloth@itsnydt.dk> wrote:

> Nu er det jo sådan at loven forskriver at der skal være et normalt
> telefonstik i boligen, så du skal bare have dit Solobredbånd via dette
> stik.

Ok, det vidste jeg ikke. Men der ser ud til, at der er et almindeligt
telefonstik, så jeg må bare håbe, at det også er forbundet til noget.

--
Ryan Kristensen

Fra : Jesper

Dato : 29-06-07 20:07

"Ryan Kristensen" <usenet@ryankristensen.invalid> skrev i en meddelelse
news.tuo1kxl5zr1c02@ryan.company.com...

> Ok, det vidste jeg ikke. Men der ser ud til, at der er et almindeligt
> telefonstik, så jeg må bare håbe, at det også er forbundet til noget.

Ellers gør de det bare, det kan ikke være noget problem. Og eftersom du kan
få Bolignet, bor du sikkert i en større by, og der levere Cybercity uden
problemer.

Jesper