nilsson-it.dk / Yanet
Fra : M.S.R

Dato : 28-06-07 20:51

Hej alle

Jeg har problemer med min hjemmeside og min mail.

Jeg bruger nilsson-it.dk og har tidligere brugt yanet.dk

Jeg kan slet ikke få kontakt med Peter Nilsson.

Ved I noget som jeg ikke ved om selskabet?

Mvh

Morten

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-06-07 21:32

"M.S.R" <no-spam-msr@mail.dk> skrev :

>Jeg har problemer med min hjemmeside og min mail.

Kig i news:dk.edb.inernet.udbydere.webhotel (hvor indlægget hører
hjemme), der er flere med samme problem, selvom det ikke er nogen
trøst.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : MN

Dato : 29-06-07 16:06

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Kig i news:dk.edb.inernet.udbydere.webhotel (hvor indlægget hører
> hjemme), der er flere med samme problem, selvom det ikke er nogen
> trøst.

og det her virker news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Mogens