Usenet udbydere med Fullrate ?
Fra : steen

Dato : 26-06-07 18:45

Hej,

jeg har lige skiftet internetudbyder til Fullrate.

De har hvad jeg kan se ikke usenet.

Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan få usenet igen?

Helst en dansk udbyder, men ellers kunne det også være en udlandsk
udbyder.

Jeg bruger mest de danske grupper.

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen

Steen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-06-07 19:09

steen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> jeg har lige skiftet internetudbyder til Fullrate.
> De har hvad jeg kan se ikke usenet.

Korrekt

> Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan få usenet igen?

Hvis det kun er tekstgrupper, så er Sunsite et OK bud.

http://dotsrc.org/

Jan (som bruger Sunsite og skifter til Fullrate om et par uger)

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Henning

Dato : 26-06-07 19:12

On Tue, 26 Jun 2007 10:45:24 -0700, steen <steengod@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan få usenet igen?
>
>Helst en dansk udbyder, men ellers kunne det også være en udlandsk

www.sunsite.dk - kun tekstgrupper.
Skal du ha' de binære, må du til lommerne...

Fra : Frank Damgaard

Dato : 27-06-07 19:27

steen skrev:
> [...]
>
> Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan få usenet igen?
>
> Helst en dansk udbyder, men ellers kunne det også være en udlandsk

Jeg postede for nogen tid siden denne liste:

http://dotsrc.org/usenet/ mest de danske tekst grupper
http://news.aioe.org/
http://motzarella.org/?language=en&showpage=home
http://www.datemas.de/news/
http://www.teranews.com/
http://yottanews.com/
http://www.eurousenet.com/
http://www.giganews.com/

Nogle er gratis, andre er betalingsservere.
De gratis er normalt kun tekst-grupper, vil man have
binære grupper koster det normalt.

Check dog listen, bl.a. datemas.de har vist nogle ændringer så pt.
" Registration for all users includes posting access ... >> Temporarily suspended <<"