youtube.com med TDC
Fra : John E.

Dato : 23-06-07 05:55

De sidste tre dage har jeg fået denne besked, når jeg prøver at gå på
youtube:

"500 Internal Server Error

Sorry, something went wrong.

A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this
situation. Please report this incident to customer service.
Also, please include the following information in your error report: (og så
en lang hash)"

Jeg har prøvet at skifte DNS servere - samme problem.
Har andre TDC kunder samme fænomen?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-06-07 08:07

"John E." skriver:

> Jeg har prøvet at skifte DNS servere - samme problem.
> Har andre TDC kunder samme fænomen?

Her virker det fint.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hauge

Dato : 23-06-07 08:48

John E. wrote:
> "500 Internal Server Error
>
> Sorry, something went wrong.

Dette er en fejl på Youtubes server og ikke hos din udbyder. Den fejl kommer
også tit på dr.dk når deres side er velbesøgt.
Men det kan være at youtube opdeler brugerne efter hvor de kommer fra, for
at opdele belastningen, og den server du ryger på kan jo være iudu.

/Hauge

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 23-06-07 11:31

Hvad sker hvis du skriver http://208.65.153.251 eller
http://208.65.153.253 i din browser?

--
Michael

Fra : John E.

Dato : 24-06-07 06:54

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> wrote:

> Hvad sker hvis du skriver http://208.65.153.251 eller
> http://208.65.153.253 i din browser?

Ja, så virker det.
Skummelt...

Prøvede med openDNS og TDC's DNS servere. Samme problem med begge.

Fra : Peter

Dato : 24-06-07 12:43

"John E." <john@nospam.it> skrev i en meddelelse
> De sidste tre dage har jeg fået denne besked, når jeg prøver at gå på
> youtube:
>

> "500 Internal Server Error

Det har jeg godt nok aldrig været ude for, er du sikker på, at du ikke har
fået nogen snavs ind, som f.eks. en redirector.

PeterB

Fra : Marco Rasmussen

Dato : 24-06-07 17:13

Jeg har aldrig oplevet den fejl du beskriver der, men jeg har oplevet, at
YouTube til tider har været
meget, meget langsom. Jeg har oplevet, at der er gået halve minutter før en
film er startet.
Jeg bruger også TDC (webspeed). Det er dog et par uger siden nu.
Men det er måske bare fordi, siden er velbesøgt?

Mange hilsner

Marco Rasmussen