Findes en router både til kabel og wireles~
Fra : urlex

Dato : 17-06-07 10:58

Findes en router eks. med 2 kabeludgange og 1 wireless til bærbar ?
PCMIA kort har jeg til bærbar.
og hvilken ? links dertil tak
vh urlex

Fra : UnlimitedCph

Dato : 17-06-07 11:01

On 17 Jun., 11:58, urlex <rolex6...@kokage.dk> wrote:
> Findes en router eks. med 2 kabeludgange og 1 wireless til bærbar ?
> PCMIA kort har jeg til bærbar.
> og hvilken ? links dertil tak
> vh urlex

Jeg har en siemens gigaset et eller andet, og der er 4 udgange til
kabel og wlan.

Har også en netgear til at ligge i skabet (fra tdc) der er også 4
udgange til kabel og wlan.

/flemming

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-06-07 11:31

UnlimitedCph skrev:

> Har også en netgear til at ligge i skabet (fra tdc) der er også 4
> udgange til kabel og wlan.

Linksys' og D-Links 'standardroutere' har også 4 kabelporte.

--
Bertel

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-06-07 11:34

On Sun, 17 Jun 2007 02:58:12 -0700, urlex <rolex6996@kokage.dk> wrote:

> Findes en router eks. med 2 kabeludgange og 1 wireless til bærbar ?

Se fx på Linksys WRT54GL.

-A