LeMans - 24timer - Sputnik Live .... hvad ~
Fra : NoOne

Dato : 16-06-07 14:36

Hej allesammen .... jeg sidder lige her og "forsøger" at se 24 timer
LeMans ... men får kun en stream med 96 k/sek ... og kun lyd ... andre
som har det problem .... !!!

PS ... kan ellers sagtens se Sputnik .... ;)

RaZoR :)

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-06-07 16:05

> Hej allesammen .... jeg sidder lige her og "forsøger" at se 24 timer
> LeMans ... men får kun en stream med 96 k/sek ... og kun lyd ... andre
> som har det problem .... !!!

Typisk TV2/Sputnik, der er måske kapacitet nok til daglig brug, men når
der så sker noget "ekstraordinært" kan de ikke følge med.. dengang de
sendte Anna Pihl "forpremiere" var det også fast kotume at det gik
ned/var stort set ubrugeligt over hele linien hver eneste mandag aften...

Har ikke selv prøvet, men andre har rost http://zattoo.com/

--
Michael

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-07 19:46

Michael Kjærsgård skrev:

> Har ikke selv prøvet, men andre har rost http://zattoo.com/

Den virker også fint, men nu har TV2 jo en sportskanal så der bliver
ikke sendt ret meget Le Mans på den normale TV2-kanal.

Fra : basse

Dato : 16-06-07 22:04

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i meddelelsen

> Den virker også fint, men nu har TV2 jo en sportskanal så der bliver
> ikke sendt ret meget Le Mans på den normale TV2-kanal.

er det en ny bredbånds-forbindelse ??

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-06-07 19:33

til info: http://sporten.tv2.dk/motorsport/article.php/id-7295987.html