Hvad sker der med webspeed i øjeblikket?
Fra : PDR[2770]

Dato : 16-06-07 13:18

Er der andre end mig der har mega problemer med webspeed i øjeblikket..?
Har en 8Mbit/512kbit forbindelse , og det køre sucks! så lavsigt
langtsomt...har fejlmeldt det for 14dage siden men same shit....bor i
Kastrup på amager....er der andre af jer der har samme problem?
Pdr

Fra : Jens G

Dato : 16-06-07 15:18

On Sat, 16 Jun 2007 14:18:13 +0200, "PDR[2770]" <pdrhan@gmail.com>
wrote:

> [...]
>langtsomt...har fejlmeldt det for 14dage siden men same shit....bor i
>Kastrup på amager....er der andre af jer der har samme problem?

Jeg bor i Ballerup og har ikke problemer af den slags på min 2M/512k
forbindelse.
Der var en periode for en til tre uger siden hvor forbindelsen
forsvandt i et par minutter flere gange i døgnet. Den fejl ser ud til
at være rettet nu.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Brian Østergård

Dato : 16-06-07 15:21

"PDR[2770]" <pdrhan@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> langtsomt...har fejlmeldt det for 14dage siden men same shit....bor i
> Kastrup på amager....er der andre af jer der har samme problem?

Hej

Der er støjfejl i Kastrup lige p.t. så det er nok det du er påvirket af.

Brian :ø)

Fra : PDR[2770]

Dato : 17-06-07 05:48

"Brian Østergård" <mantabrian@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Der er støjfejl i Kastrup lige p.t. så det er nok det du er påvirket af.
>
> Brian :ø)
jeps , har fået at vide det er en støjfejl - nu har det snart været der i
3uger,,,,,men det må man vel bare leve ned , de siger at det kun er på de
høje hastigheder 2mb + det er galt med , men har sgu ik lyst til at
downgrade.....

Fra : Marco Rasmussen

Dato : 16-06-07 15:27

Jeg oplever ikke ligefrem samme problemer,
men når jeg tænder mit kabelmodem til webspeed
(har det ikke tændt om natten), er der ingen forbindelse.
Først efter en genstart af modemet sker der noget.
Jeg har kun oplevet det de sidste par dage.
Ellers har jeg ingen problemer med hastighed.
Jeg bor på Frederiksberg og har en 512/128 kbit/s forbindelse.

Mange hilsner

Marco Rasmussen