Kun 4 mbit adsl i herlev ? (TDC)
Fra : UnlimitedCph

Dato : 13-06-07 15:45

Hejsa

Jeg har så netop fået min medarbejder adsl linie, har bestilt 8 mbit/
512 kbit, men da jeg tester hastigheden på tdc's hjemmeside får jeg
4/512.
En opringning til tdc får jeg at vide det er fordi jeg bor for langt
fra centralen, samtidig med dette, står jeg og kigger over på
centralen.
Efterfølgende får jeg så at vide det er fordi deres central ikke kan
levere mere end 4 mbit, og der ikke er noget at gøre ved det.

Jeg forklarer at jeg ikke vil betale for en 8mbit linie når jeg kun
får 4, men det er der ikke rigtigt noget at gøre ved når det er
medarbejderbredbånd. Så er mit spørgsmål..
Er der nogen her i gruppen fra Herlev, der ved om det overhovedet er
muligt at få mere end 4 mbit ?
Eller er der nogen der kunne forestille sig at det skulle være muligt
ikke at få mere end 4 mbit, for det er jo ikke ret meget.

Mvh Flemming, der er temmelig frustreret lige i øjeblikket.. godt jeg
ikke bestilte de 20 mbit jeg startede med at overveje

Fra : Mikkel U.

Dato : 13-06-07 17:35

UnlimitedCph wrote:
> Hejsa

> Efterfølgende får jeg så at vide det er fordi deres central ikke kan
> levere mere end 4 mbit, og der ikke er noget at gøre ved det.

Den sætning gad jeg godt have TDC til at uddybe.

Kan det tænkes at du er opkoblet på en fremskudt central, hvor der ikke
er ADSL2 udstyr ?

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein