Thunderbird navn
Fra : hansen

Dato : 22-07-07 20:11

Det irriterer mig at grupperne under navn er forkortet. Der står
d.e.i.s.mail og dk.edb.- Man kan ikke se forskel på tyske og danske grupper.
Kan det ændres, jeg har ledt i alle indstillinger, tror jeg.

Fra : Carl Drud

Dato : 22-07-07 20:16

http://kb.mozillazine.org/Showing_full_names_of_newsgroups

--
Carl

Fra : hansen

Dato : 22-07-07 20:50

Carl Drud skrev:

> http://kb.mozillazine.org/Showing_full_names_of_newsgroups

Det er godt nok en teknisk løsning, måske finder jeg ud af det en af dagene.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-07-07 23:24

Den 22-07-07 21.50 skrev hansen følgende:

> Det er godt nok en teknisk løsning, måske finder jeg ud af det en af dagene.

Løsningen er sikkert fra inden, det blev lidt nemmere. Nu:

Funktioner => Indstillinger => Avanceret => fanebladet Generelt =>
Konfigurations redigering => ud for filter, skriv: abbr => dobbeltklik
på linjen mail.server.default.abbreviate, så værdien ændres fra true til
false => Luk vinduet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-07-07 05:40

Kim Ludvigsen wrote:

> Funktioner => Indstillinger => Avanceret => fanebladet Generelt =>
> Konfigurations redigering

Jeg har en extension der hedder "about:config" der springer alt det der
over

Jesper Poulsen

Fra : hansen

Dato : 23-07-07 20:46

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> Konfigurations redigering => ud for filter, skriv: abbr => dobbeltklik
> på linjen mail.server.default.abbreviate, så værdien ændres fra true til

Der var den. mange tak.