Xiniam Gnome starter ikke
Fra : Jeppe Eg

Dato : 06-07-01 17:55

Hey!
Jeg har lavet en installation af Debian med twn som windows manager,
hvorefter jeg har downloadet og installeret Ximian Gnome fra internettet.
MEN! når jeg booter X starter den stadig op i twn og ikke Ximian Gnome...
How can that be? Installationsprogrammet meldte at installationen var
fuldendt, og jeg kan da også sagtens køre Gnome-applikationerne i twn.
Skal jeg ændre i en conf-fil eller lign.?

Venligste newbie-hilsner

Jeppe Eg

Fra : "René Nielsen"

Dato : 06-07-01 22:11

I artikel <3b45ed96$0$260$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev "Jeppe
Eg" <eg@oek.dk>:
> Gnome-applikationerne i twn. Skal jeg ændre i en conf-fil eller lign.?
Hmm - lyder som om du ikke kører sawfish, åbn en xterm og tast gnomecc,
find vindueshåndtering, skift til sawfish, så skulle det virke (vil jeg
gå ud fra)

René

--
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]