Hvordan slipper man af med FREELOTTO
Fra : Erik Greve

Dato : 12-07-07 21:03

Jeg har på en eller anden måde fået kontakt med et foretagende, der kalder
sig FREELOTTO - i mange forskellige forklædninger.
Jeg bliver ved med at modtage mails fra dem, og selv om de ryger direkte i
'slettede filer'
vil jeg gerne slippe helt af med dem.
Hvordan gør man et ?

Venlig hilsen
Erik

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-07-07 05:04

Erik Greve wrote:

> Hvordan gør man et ?

Man skifter mailadresse og passer bedre på den fremover.

Hvis du ikke vil skifte mailadresse kan du skifte til Thunderbird og
bruge dens spam-filter.

Jesper Poulsen

Fra : Ole C

Dato : 13-07-07 08:48

Erik Greve skrev blandt andet:

> [...]
> kalder sig FREELOTTO - i mange forskellige forklædninger.
> Jeg bliver ved med at modtage mails fra dem, og selv om de ryger

Du kan lave en meddelelsesregel som fjerner mails fra foretagendet allerede
på serveren.

--
vh
Ole C.

Fra : Erik Greve

Dato : 13-07-07 10:52

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan lave en meddelelsesregel som fjerner mails fra foretagendet
> allerede på serveren.
>
> --
> vh
> Ole C.
Det var noget i den retning jeg tænkte på - vil du uddybe det
lidt nærmere - tak !
MVH Erik

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-07-07 11:01

Den 13-07-07 11.51 skrev Erik Greve følgende:

> Det var noget i den retning jeg tænkte på - vil du uddybe det
> lidt nærmere - tak !

Hvis du bruger Outlook Express til mail, så tag et kig på denne side:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-oefiltre-trin.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til websnedkeren.

Fra : Max

Dato : 13-07-07 11:12

Hej Erik

> Det var noget i den retning jeg tænkte på - vil du uddybe det
> lidt nærmere - tak !

Bruger du TDC til mail, ja så kobler du op til din mailkonto
wia webmail og sætter spamfiltret der til at snuppe dem.

--
Mvh Max

Fra : Erik Greve

Dato : 14-07-07 17:13

> [...]
>
> Bruger du TDC til mail, ja så kobler du op til din mailkonto
> wia webmail og sætter spamfiltret der til at snuppe dem.

Tak for svar, det ser ud til at jeg har fået løst problemet.
MVH Erik