Visning i Outlook - Weblayout vs Normal
Fra : Viggo

Dato : 29-06-07 07:45

Hej NG

Kan nogle hjælpe med ovenstående...?

Når jeg opretter en ny mail, ville jeg gerne have den til at vise Normal
visning, men den starter altid med Weblayout.... er der et "flueben" som kan
hakkes af eller ?

Pfh. tak for Jeres hjælp!

//Viggo

Fra : Bjarne Chr

Dato : 29-06-07 11:00

"Viggo" <Viggo.P@Gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når jeg opretter en ny mail, ville jeg gerne have den til at vise Normal
> visning, men den starter altid med Weblayout.... er der et "flueben" som

Hej
Mener du HTML? Det kan du ændre åben Outlook vælg Funktioner / Indstillinger
/ Postformat / Der kan du vælge mellem html / rtf / og almindelig tekstf.
--
venlig hilsen
Bc

Fra : Viggo

Dato : 29-06-07 11:19

Hej Bjarne,

Tak for dit svar, det er dog ikke det jeg mener...

Når Jeg trykker på opret ny mail, åbner der en ny side som standard vises i
Weblayout (i menuen under vis), det er den som jeg altid ønsker åbner i
Normal visning, således at linial o.l. passer til en A4 side.

//Viggo

Fra : Bjarne Chr

Dato : 29-06-07 16:41

> [...]
> i Weblayout (i menuen under vis), det er den som jeg altid ønsker åbner i
> Normal visning, således at linial o.l. passer til en A4 side.

Hej
Det lyder som om du bruger Word som mail editor? det har jeg ingen erfaring
med

Fra : Viggo

Dato : 02-07-07 07:22

Hej igen,

Tak for din hjælp, jeg må kigge lidt videre...