E-Mail
webnoob 5265
Gamle mails
Fra : lisekristian@hotmail~

Dato : 25-06-07 16:02

Jeg har installeret min gamle HD som slave i den nye, men savner gl.
mails og kartotek fra Outlook.
Jeg har brugt søgefunktionen til at søge efter outlook.pst, men den
findes tilsyneladende ikke. Er det ikke der de burde ligge ?? Kan de
være skjult ? I hvilket bibliotek burde den ligge ?

Fra : Carl Drud

Dato : 25-06-07 16:27

On 2007-06-25, lisekristian@hotmail.com wrote:

> [...]
> findes tilsyneladende ikke. Er det ikke der de burde ligge ?? Kan de
> være skjult ? I hvilket bibliotek burde den ligge ?

Normalt vil den ligge i:

C:\Documents and Settings\dit brugernavn\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook.

Og den mappe er mig bekendt skjult.

Folder Options-->View og hak af i: "Show hidden files and folders".

--
Carl

Fra : Mads

Dato : 25-06-07 16:32

On Mon, 25 Jun 2007 08:02:23 -0700, lisekristian@hotmail.com wrote:

> [...]
>findes tilsyneladende ikke. Er det ikke der de burde ligge ?? Kan de
>være skjult ? I hvilket bibliotek burde den ligge ?

PST filen er en skjult fil, så hvis du slår visning af skjulte
filer til burde du nemt kunne finde den.

Den burde ligge i mappen :

Fra : lisekristian@hotmail~

Dato : 26-06-07 07:50

On 25 Jun., 17:31, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:

> PST filen er en skjult fil, så hvis du slår visning af skjulte
> filer til burde du nemt kunne finde den.
>
> Den burde ligge i mappen :

> - Vis tekst i anførselstegn -

Den er fundet, tak for hjælpen.