flere fælles kalendre
Fra : IT

Dato : 20-06-07 11:31

hej

er det muligt at have flere fælles kalendre og hvordan gøres de fælles
jeg kan godt oprette flere men det ser ud til at jeg ikke kan dele dem

hilsen

it

Fra : ebbe

Dato : 20-06-07 14:02

> er det muligt at have flere fælles kalendre og hvordan gøres de fælles
> jeg kan godt oprette flere men det ser ud til at jeg ikke kan dele dem
jep, det er ikke så svært....
Hvad for et program snakker du om? Og hvem skal du dele med?

ebbe

Fra : IT

Dato : 22-06-07 07:34

hej

det drejer sig om Outlook 2003

kalender skal bruges af alle på kontoret og er en resevationskalender men
ideen var at alle skulle kunne se en opdateres kalender

IT

Fra : Max

Dato : 22-06-07 08:28

Hej IT

> kalender skal bruges af alle på kontoret og er en resevationskalender
> men ideen var at alle skulle kunne se en opdateres kalender

Bruger i en Exchange server ?

--
Mvh Max

Fra : knoglen