Firefox og flytning af digital signatur
Fra : Holst

Dato : 02-08-07 17:45

Jeg har fået mig en ny computer, og jeg har efterhånden fået flyttet det
meste over til den nye computer.

Dog er der også min digitale signatur.

Den virker ganske upåklageligt i Firefox på min gamle computer, men jeg
har absolut ingen idé om, hvordan jeg får den flyttet over til Firefox
på min nye computer.

Nogen, der ved det? Trin for trin forklaring, måske?

Fra : KentBM

Dato : 02-08-07 17:51

Holst skrev:

> Nogen, der ved det? Trin for trin forklaring, måske?
Jeg mener, at der er en backup mulighed på TDC hjemmeside for digital
signatur. Så du kan tage en backup fra din gamle PC og hente backupen
ind på den nye.

Prøv at lede lidt på denne side http://privat.tdc.dk/digital/
--

Kent

Fra : Peter Lind Damkjær

Dato : 02-08-07 18:46

Holst skrev:

> [...]
> på min nye computer.
>
> Nogen, der ved det? Trin for trin forklaring, måske?

Følgende antager at de to computere har en MS Windows OS:

På den gamle computer:
'Start' -> 'Alle programmer' -> 'Digital Signatur' -> 'Tag sikkerhedskopi'

På den nye computer:
Åbn sikkerhedskopien (html-fil).

Hvis mine antagelser er forkerte eller hvis du får problemer, må du lige
skrive igen.

/Peter

Fra : Peter Lind Damkjær

Dato : 03-08-07 14:45

Peter Lind Damkjær skrev:

> [...]
>
> På den nye computer:
> Åbn sikkerhedskopien (html-fil).
>
> Hvis mine antagelser er forkerte eller hvis du får problemer, må du lige

Jeg glemte at nævne, at du måske kan have glæde af et Digital
Signatur-dokument, som jeg har skrevet til brugere af Firefox og
Thunderbird.

Du finder det på:
http://www.lind-damkjaer.dk/moreDS/DigitalSignaturMozilla_v0.5.pdf

/Peter

Fra : Holst

Dato : 03-08-07 14:54

Peter Lind Damkjær wrote:

> Jeg glemte at nævne, at du måske kan have glæde af et Digital
> Signatur-dokument, som jeg har skrevet til brugere af Firefox og
> [...]

Den vil jeg tage et nærmere kig på. Jeg har længe overvejet at få det
til at virker i Thunderbird, men jeg har ikke fået kigget nærmere på
det, for jeg har egentlig ikke rigtig noget at bruge det til.

Fra : Holst

Dato : 03-08-07 14:53

Peter Lind Damkjær wrote:

> Hvis mine antagelser er forkerte eller hvis du får problemer, må du lige
> skrive igen.

Det virkede fint! Tusind tak for det!