Firefox og Danske Bank
Fra : -= JF =-

Dato : 01-08-07 15:33

Hejsa!

Jeg er ved at se om Firefox er noget for mig, og foreløbig ser det jo
fint ud - på nær at jeg ikke længere kan komme på min Danske Bank-netbank.

Er det et kendt problem med en kendt løsning?

--
Mvh. John

Fra : Michael Haase

Dato : 01-08-07 17:28

-= JF =- skrev dette den 01-08-2007 16:32:
> [...]
> fint ud - på nær at jeg ikke længere kan komme på min Danske Bank-netbank.
>
> Er det et kendt problem med en kendt løsning?

Mulighed 1: Bestil et Active Card fra Danske Bank, så kan du køre helt i
Firefox.

Mulighed 2: Installer udvidelsen IETab, hvilket er "snyd", da det er
Internet Explorers motor, som Firefox så benytter sig af. Til gengæld
kan du så bruge netbanken som du plejer.

--
Michael Haase

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 01-08-07 18:20

Hejsa

>Mulighed 1: Bestil et Active Card fra Danske Bank, så kan du køre helt i
> Firefox.

og IE
og fra en hvilken som helt PCer i hele verden !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 02-08-07 08:54

www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk skrev:

Tak til jer begge for svar!

Det lyder som om Active Card er løsningen, så det bliver bestilt!

--
Mvh. John

Fra : BJ Denmark

Dato : 10-08-07 12:41

-= JF =- wrote:
> www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk skrev:
>
> Tak til jer begge for svar!
>
> Det lyder som om Active Card er løsningen, så det bliver bestilt!

Jeg har selv benyttet Active Cars løsningen, men blev ærligt talt træt af,
at jeg ikke kunne komme på banken, hvis jeg ikke kunne finde den lille
"skiderik", man får tilsendt. Den er for stor til at du kan have den på dig
i lommen.

Så gik jeg over til IE-tab (nævnt tidligere af ham spammeren), og må
indrømme, at den er helt perfekt til mit formål. På min vej rundt på nettet
støder man en gang imellem på hjemmesider, der bare ikke er testet ordenligt
/ bevidst kun fungerer med Internet Explorer (Windows Update / danske bank).
Ved et enkelt lille "klik" skiftes renderingsmotoren fra FF til IE, uden at
FF lukkes, at du mister dine øvrige faneblade eller noget som helst.

Rigtig god løsning.

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : -= JF =-

Dato : 10-08-07 13:03

BJ Denmark skrev:

> [...]
> Ved et enkelt lille "klik" skiftes renderingsmotoren fra FF til IE, uden at
> FF lukkes, at du mister dine øvrige faneblade eller noget som helst.

Det tror jeg faktisk hellere at jeg vil kigge på.
Vi har godt npk fået vores Activecard, og det fungerer da også OK - men
jeg havde nu ikke regnet med at det var en lommeregner! Jeg troede at
Activecard var en patch som fik banken og Thunderbird til at tale samme
sprog!

Tak for tippet!

--
Mvh. John