ie 7 vil ikke vise videoklip
Fra : Karsten

Dato : 30-07-07 13:39

Jeg køre Windows Xp

Hvorfor vil ie 7.0 ikke vise videoklip,

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-07-07 14:13

Den 30-07-07 14.39 skrev Karsten følgende:
> Jeg køre Windows Xp
>
> Hvorfor vil ie 7.0 ikke vise videoklip,

Det vil IE 7 gerne. Du skal måske bare have installeret en plugin eller
der kan være fejl på den side, hvor du forsøger at se videoklippet. Vil
du have mere hjælp, så giv os adresser til en eller flere sider, hvor du
har problemer med at se video.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sammenlign dagens pc med en pc i 1986, og gys over datidens priser.

Fra : Karsten

Dato : 30-07-07 14:39

> [...]
> have mere hjælp, så giv os adresser til en eller flere sider, hvor du har

Det er lokale videoklip på min egne pc´ere da de køre i netværk,
for bruger jeg browseren Avant er der ingen problemer med at se dem

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-07-07 14:55

Den 30-07-07 15.38 skrev Karsten følgende:

> Det er lokale videoklip på min egne pc´ere da de køre i netværk,
> for bruger jeg browseren Avant er der ingen problemer med at se dem

Så burde det ikke skyldes et manglende plugin, og egentlig burde der
ikke være forskel på Avant og IE, eftersom Avant er bygget på IE. Men
mon ikke fejlen skyldes den måde, du linker til videoen på.

Du kan evt. spørge om hjælp i news:dk.edb.internet.webdesign.html - men
for at nogen kan hjælpe dig, må du fortæller lidt om din kode. Og det
vil være bedst, hvis du laver en prøveside, du lægger op på en offentlig
server.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Screamer Radio: Hør og optag din yndlingsmusik via radiostationer på

Fra : Karsten

Dato : 30-07-07 16:00

> [...]
> for at nogen kan hjælpe dig, må du fortæller lidt om din kode. Og det vil
> være bedst, hvis du laver en prøveside, du lægger op på en offentlig

Jeg fik det til at virke, måtte afinstallere ie7, og lave en ny
installation, så nu virker det...