(ShowCookies) - Safari3 Public Beta for PC
Fra : Jørn

Dato : 30-07-07 11:11

Hej Alle Browser Eksperter !

Har prøvet Safari3 Public Beta for CP http://www.apple.com/dk/safari/
På min Packard Bell EasyNote med Vista Home Premium 32 bit

Syntes den er ret god ...
Men det med hastigheden i forhold til de andre browsere er da vist "en
smule" overdrevet ...
Den sædvanlige måde at sælge sig selv på, som man kender fra
Reklameverden...
"SortePer vasker dobbelt så hvidt" "Gylle øl slukker tørsten 5 gange bedre"

---> Mit spørgsmål er om knappen (ShowCookies) <---

................. Er der nogen i Browser-gruppen, som kan få den til at
fungere? ................

Edit - Preferences - Security - Alloud Cookies og underst denne knap
Trykker på den - Intet sker ! Det bliver ikke blå, som de andre knapper gør,
når de markeres. Ingen pop-up heller.

"Safari Help" fortæller at den skulle komme med oplysninger om hver enkelt
cookie og dets websted tilknytning.

- På samme måde som man kan se cookies i FireFox og Opera. (Og så slette dem
eller beholde dem)

Har skrevet til APPLE og spurgt - Men da det er BETA - Ydes der ikke
support - Basta !
Syntes nu ikke at det skulle betyde at den store tekniske manual skulle
findes frem !

Alt jeg ville vide var om (ShowCookies) virkede ? - Og hvordan !
For det er da underligt at knappen ikke reagerer
(Det gør den heller ikke på min kones EasyNote - Som jeg afprøvede Safari3
Public Beta på)

Har I et bud på denne meget, meget lille ting - Som jeg bare ikke kan lade
være med at undre mig over ...

Venlig Hilsen Fra
Spørge Jørn

Fra : Carl Drud

Dato : 30-07-07 16:30

On 2007-07-30, Jørn wrote:

> [...]
>
> Edit - Preferences - Security - Alloud Cookies og underst denne knap
> Trykker på den - Intet sker ! Det bliver ikke blå, som de andre knapper gør,

Måske fordi optionen endnu ikke er implementeret:

http://www.apple.com/dk/safari/download/

"*Kommer snart*"
[..]
"Cookie-administration"

--
Carl

Fra : Jørn

Dato : 30-07-07 17:00

Hej Carl Drud !

Tak for dit svar ...

"Måske fordi optionen endnu ikke er implementeret:
http://www.apple.com/dk/safari/download/
"*Kommer snart*"
"Cookie-administration"

Ja - du har sikkert helt ret !
Havde ikke lige lagt mærke til dette på Reklame-Siden...

Det kunne ÆbleManden jeg skrev til da godt have fortalt ...

Har du iøvrigt prøvet Safari Beta ?

Venlig Hilsen
Jørn

Fra : Carl Drud

Dato : 30-07-07 21:09

On 2007-07-30, Jørn wrote:

> Tak for dit svar ...

Velbekomme. Det er i øvrigt en god ide, at din nyhedslæser er sat op til
at indsætte en ">" foran det du citerer fra det indlæg du svarer på.

Det er en dårlig ide at ændre på emnelinien uden emnet har ændret sig
væsentligt. Nogen sorterer deres meddelelser efter emne og det kan blive
noget rod hvis der ustandselig bliver ændret på emnelinien .

> Ja - du har sikkert helt ret !
> Havde ikke lige lagt mærke til dette på Reklame-Siden...

Husk på det er en beta version. Derfor kan der påregnes manglende
funktionalitet etc.

> Har du iøvrigt prøvet Safari Beta ?

Nej.

--
Carl

Fra : Jørn

Dato : 30-07-07 21:37

Tak for endnu et svar Carl Drud ...

Øhhh - det med nyhedslæseren ...
">" Hvordan gør jeg det så ?
Sætter den rigtigt op ...

Troede det var godt nok det jeg gjorde - Men OK jeg vil gerne gøre det helt
rigtige !

Bruger Windows Mail

Fra : Carl Drud

Dato : 30-07-07 21:52

On 2007-07-30, Jørn wrote:

> Troede det var godt nok det jeg gjorde - Men OK jeg vil gerne gøre det helt
> rigtige !

I dette indlæg har du ">" citattegnene med, men du skal vænne dig til at
skrive under det du svarer på og klippe det væk der ikke svares på.

> Bruger Windows Mail

Kender den ikke ud over det efterfølgeren til Outlook Espress.

--
Carl

Fra : Jørn

Dato : 31-07-07 05:16