Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Størrelse på vinduer
Fra : Holten

Dato : 27-07-07 21:56

Hej i gruppen.
Jeg bruger IE 7.0
Hvordan får jeg browseren til at åbne nye vinduer i fuld størelse.
Det er træls at jeg hver gang jeg klikker på et link, som åbner i et nyt
vindue, skal bruge til på at maximere det.

På forhånd tak.

MVH

Holten

Fra : Carl Drud

Dato : 27-07-07 22:04

On 2007-07-27, Holten wrote:

> Hvordan får jeg browseren til at åbne nye vinduer i fuld størelse.
> Det er træls at jeg hver gang jeg klikker på et link, som åbner i et nyt
> vindue, skal bruge til på at maximere det.

Hvorfor sætter du den ikke til at åbne links i et nyt faneblad?

--
Carl

Fra : Lars E.P.

Dato : 28-07-07 13:03

Fri, 27 Jul 2007 23:04:28 +0200, skrev Carl Drud
<carl.drud@myrealbox.com> :

>Hvorfor sætter du den ikke til at åbne links i et nyt faneblad?

Vinduet skal da åbnes før man kan åbne et nyt faneblad

Hilsen Lars

Fra : Villy57

Dato : 29-07-07 04:38

> Hvorfor sætter du den ikke til at åbne links i et nyt faneblad?

Åbne på nyt faneblad:
<Ctrl>+'højreklik' på link eller
'scrollhjul-klik' på link eller
er der en mulighed for at 'låse til ALTID at åbne på en ny fane? Hvordan?

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-07-07 09:11

Den 29-07-07 05.38 skrev Villy57 følgende:

> er der en mulighed for at 'låse til ALTID at åbne på en ny fane? Hvordan?

Tænker du på alle links eller kun popop-links?
Førstnævnte kan hurtigt blive upraktisk. I sidstnævnte tilfælde:
Knappen Funktioner => Internetindstillinger => knappen Indstillinger ud
for Skift hvordan websider vises på faner => Åbn altid pop op-vinduer på
en ny fane.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Avancerede søgemuligheder i mails med Thunderbird.

Fra : Lars HT

Dato : 27-07-07 22:51

"Holten" <virker@ikke.dk> wrote in message
> [...]
> Det er træls at jeg hver gang jeg klikker på et link, som åbner i et nyt
> vindue, skal bruge til på at maximere det.

Bruger selv IEMaximizer - virker fortrinligt!:
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/Default.aspx

Lars

Fra : Lars E.P.

Dato : 28-07-07 13:01

Fri, 27 Jul 2007 22:55:32 +0200, skrev "Holten" <virker@ikke.dk> :

> [...]
>Det er træls at jeg hver gang jeg klikker på et link, som åbner i et nyt
>vindue, skal bruge til på at maximere det.

Træk med musen vinduet ud til den størrelse du ønsker, så åbner det i
samme størrelse næste gang. Du må IKKE bruge maksimer-knappen.

Hilsen Lars