Default downloadsti i IE7?
Fra : Peter Jensen

Dato : 22-07-07 22:00

Hvis jeg vil downloade noget med IE7 foreslås det at der downloades til mit
Dokumeter katalog. Kan dette ikke ændres til f.eks. C:\download i stedet?

Peter Jensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-07-07 22:22

http://pcs.suite101.com/article.cfm/ie_default_download_location

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-07-07 08:21

> http://pcs.suite101.com/article.cfm/ie_default_download_location
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Tak for tippet.

Peter Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 19:35

On Sun, 22 Jul 2007 22:59:32 +0200, "Peter Jensen" <fup@snyd.dk>
wrote:

> Hvis jeg vil downloade noget med IE7 foreslås det at der downloades til mit
> Dokumeter katalog. Kan dette ikke ændres til f.eks. C:\download i stedet?

SKOD, det gør IE6 også (