Udfører automatisk scroll i IE7
Fra : Claus

Dato : 22-07-07 14:49

Halløj

De sidste par dage er min IE7 begyndt at opføre sig en smule underligt.
Når jeg klikker ind på hvilken som helst www hvor der kan scrolles på,
scroller siden automatisk med ca. en linie pr. 10-20 sekund. Dette uden jeg
rører mus eller tastatur.

Jeg har prøvet at tilslutte en anden mus end min normale, idet jeg troede
det var her fejlen lå. Fejlen er dog den samme med andre mus installeret.
Kan det være mit tastatur (logitech media elite)?

Jeg har ikke installeret nye programmer umiddelbart inden eller siden fejlen
er begyndt, så det kan ikke være det, der er galt.
Jeg har virus og spyware scannet uden negativt resultat.

Problemet er tilsyneladende kun når jeg kører med min IE7 browser og ikke
f.eks. ved word, Outlook eller lign.
Al min software/drivere er opdateret osv.

Hvad tror i fejlen er? og hvordan kan den evt. rettes?

På forhånd tak

Claus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-07-07 15:50

Claus skrev:

> Jeg har prøvet at tilslutte en anden mus end min normale

Prøv at installere Opera og se om der sker det samme.

   http://www.opera.com/

--
Bertel

Fra : Claus

Dato : 22-07-07 18:45

"Bertel Lund Hansen" skrev i en meddelelse
> Prøv at installere Opera og se om der sker det samme.
>
> http://www.opera.com/

Hej Bertel

Ja det kunne jeg godt, og vil da også for sjov prøve, men.....
Det interessante må være hvorfor min PC er begyndt at få problemet og ikke
installere en ny browser.

Hilsen

Claus

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-07-07 08:59

"Claus" <nospam@overhovedetikke.xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> f.eks. ved word, Outlook eller lign.
> Al min software/drivere er opdateret osv.
>
> Hvad tror i fejlen er? og hvordan kan den evt. rettes?

Halløj

Jeg ville afinstallere den Logitechsoftware som har med musen at gøre hvis
det lader sig gøre. Nu skriver du ganske vist ikke om det er en Logitech mus
du har,men at det er et Logitech tastatur........

Peter Jensen

Fra : Claus

Dato : 23-07-07 19:11

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det lader sig gøre. Nu skriver du ganske vist ikke om det er en Logitech
> mus du har,men at det er et Logitech tastatur........

Hej Peter.

Jeps en logitech mus.
Jeg har netop gjort som du beskriver. Jeg har testet overfor IE7 igen.
Den samme fejl er der stadigvæk.

Jeg har igen installeret setpoint til logitech.

Tak for forslaget, men det hjalp ikke stort.

Hilsen

Claus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-07-07 21:02

Claus skrev:
>Jeg har igen installeret setpoint til logitech.

Er det nyeste version fra Logitechs side ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Claus

Dato : 23-07-07 21:53

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev

> Er det nyeste version fra Logitechs side ?

Hej Ivan

Ja versionen hedder 4.00.121

Jeg er godtnok ved at være blottet for ideer om hvad det kan være. Jeg synes
jeg har prøvet alt, undtagen at formatere.
Kan jeg egentlig afinstallere IE7 uden andre programmer og installere igen?

Hilsen

Claus