Internet explorer 7 fucked up?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 10-07-07 08:58

Hej

Jeg har problemer med internet explorer 7. Når jeg vil ind i min gmail konto
får jeg bare en hel hvid baggrund. Det samme sker når jeg går ind på
skandiabanken hjemmeside. Den bjælke der skulle kommer når man installere
flash player eller lignende, hvor der står noget med ActiveX kontrol dukker
slet ikke op mere.
Andre danske og udenlandske virker fint. I nordea kommer hjemmesiden fint
frem men når jeg vil logger på netbank sker der intet.
Hvad er der galt?

Når jeg prøver gmail og netbank i firefox virker alt uden problemer, så det
er IE 7 der er fucked up.
Kan jeg reparer IE 7? Jeg har prøvet at gå tilbage til IE 6 men samme
problem med de nævnte hjemmeside.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 10-07-07 09:00

Hej

En ting mere Windows update virker hellere ikke. Der kommer bare en hvid
baggrund.

Mvh Poul

Fra : Smurf

Dato : 10-07-07 09:28

On Tue, 10 Jul 2007 09:59:30 +0200, "Poul Johannsen"
<dsl343699@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej
>
>En ting mere Windows update virker hellere ikke. Der kommer bare en hvid
>baggrund.

Har du prøvet at installere Java?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 10-07-07 09:31

Hej

> Har du prøvet at installere Java?

Ja det har jeg prøvet. Men det hjalp ikke.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 10-07-07 09:33

Hej

> En ting mere Windows update virker hellere ikke. Der kommer bare en hvid
> baggrund.

Når jeg går ind på hotmail får jeg også en hvid baggrund.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 10-07-07 12:01

Hej

Hjælp den er helt galt. Systemgendannelsen virker hellere ikke. Jeg får bare
et hvidt vindue.
Det kan være jeg skal prøve med start --> kør --> sfc /scannow og se om
det hjælper.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 10-07-07 12:47

Hej

> Det kan være jeg skal prøve med start --> kør --> sfc /scannow og se om
> det hjælper.

Næh det hjalp slet ikke.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 10-07-07 17:40

Hej

Jeg valgte at reparerer windows installation og nu virker IE igen. Dejligt.
Har dog kun IE 6 efter reparationen men pyt med det.

Mvh Poul