Genvejsfunktion i Google?
Fra : Lars HT

Dato : 01-07-07 21:16

Hej

Når man laver en Google-søgning, kommer der jo som oftest en masse sider med
fund. For at bladre mellem disse, skal man nederst på siderne trykke på
linkene 1,2,3...næste

Er der en, som kender genvejstaster til disse links?

Lars

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 01-07-07 22:44

"Lars HT" <aslaktoke@yaBADABAhoo.dk> posting:

> [...]
>linkene 1,2,3...næste
>
>Er der en, som kender genvejstaster til disse links?

Opera: Tryk på pilen med spolfrem-symbolet (genvej: skift+X)

--
What is life, except excuse for death,

http://www.operamini.com/beta/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-07-07 22:59

Christian Bohr-Halling skrev:

> Opera: Tryk på pilen med spolfrem-symbolet (genvej: skift+X)

Jeg bruger Alt-Pilhøjre.

--
Bertel

Fra : Lars HT

Dato : 02-07-07 23:09

Hej Begge

Jeg glemte (naturligvis) at skrive, at jeg bruger IE.

Trikket med Alt-Pil-højre virker desværre kun, hvis jeg har "besøgt" de
pågældende sider først!

Eks. jeg søger på "Delphi" og google finder 53.600.000 fund, hvilket jo -
uanset indstillinger for antal fund pr. side - fordeler sig over en hel del
sider! For at bladre frem til fund 11-20 må jeg ned i bunden af siden og
trykke på 2-linket eller "Næste" med musen.

Det jeg søger er en genvejstaste til dette, så jeg slipper for at benytte
musen!

Lars

Fra : Michal

Dato : 03-07-07 07:24

Lars HT frembragte:
> [...]
> trykke på 2-linket eller "Næste" med musen.
>
> Det jeg søger er en genvejstaste til dette, så jeg slipper for at benytte

Prøv og skrive til Google. Måske kan de lave funktionen i toppen også.

--

/Michal

Fra : Lars HT

Dato : 27-07-07 22:52

"Michal" <mickydk@gmail.com> wrote in message
> Prøv og skrive til Google. Måske kan de lave funktionen i toppen også.

God ide!

Lars

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 03-07-07 08:34

"Lars HT" <aslaktoke@yaBADABAhoo.dk> wrote:

> [...]
>sider! For at bladre frem til fund 11-20 må jeg ned i bunden af siden og
>trykke på 2-linket eller "Næste" med musen.

Du kan da nemt slippe for en masse klik - bare ved at vise 100 fund/side.
(Google forside, Indstillinger, Antal resultater, Gem indstillinger)

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>