Download med Firefox
Fra : jane

Dato : 30-06-07 14:08

Hver gang jeg prøver at download noget med FF kommer skiltet og jeg vælger
så gem, men så sker der absolut ikke mere, ingenting bliver downloaded, jeg
er nød til at bruge explore, hvad kan der være galt?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-06-07 14:22

Den 30-06-07 15.08 skrev jane følgende:
> Hver gang jeg prøver at download noget med FF kommer skiltet og jeg vælger
> så gem, men så sker der absolut ikke mere, ingenting bliver downloaded, jeg
> er nød til at bruge explore, hvad kan der være galt?

Er du sikker på, at du ikke bare er kommet til at slå downloadvinduet
fra? Prøv at klikke på Funktioner => Downloads og se, om ikke dine
downloads er blevet hentet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til sikkerhedskopiering.

Fra : jane

Dato : 30-06-07 16:20

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Er du sikker på, at du ikke bare er kommet til at slå downloadvinduet
> fra? Prøv at klikke på Funktioner => Downloads og se, om ikke dine
> downloads er blevet hentet.

Når jeg gør det får jeg bare et helt blank vinue, hvor alt er nedtonet, og
der er ikke nogen downloads. den eneste tekst er ; Alle filer gemmes i
mappen. og så ikke mere

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-06-07 17:23

Den 30-06-07 17.19 skrev jane følgende:
> Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote

> Når jeg gør det får jeg bare et helt blank vinue, hvor alt er nedtonet, og
> der er ikke nogen downloads.

Øv, så bliver det lidt sværere. Prøv først at starte Firefox i
fejlsikret tilstand, tjek evt. denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.html

Hvis du stadig ikke kan downloade, så prøv at hente den nyeste version
af Firefox her:
http://www.mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Afinstaller din nuværende Firefox via Installer eller fjern programmer i
Windows, og installer derefter den nye Firefox. Dine bogmærker m.m.
bliver ikke berørt.

Virker det stadig ikke, kan du blive nødt til at starte helt forfra ved
også at slette din profil, det skriver jeg lidt om nederst på den
førstnævnte side.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Screamer Radio: Hør og optag din yndlingsmusik via radiostationer på

Fra : jane

Dato : 30-06-07 18:12

> [...]

> Virker det stadig ikke, kan du blive nødt til at starte helt forfra
> ved også at slette din profil, det skriver jeg lidt om nederst på den
Ja ,Jeg har så afinstalleret , og installeret igen, men det virker stadig
ikke, tror ikke jeg gider alle de problemer med FF mere, jeg ved ikke
hvorfor der er problemer, jeg kan godt lide FF, men EXplore laver aldrig
den slags skidt, så hvad er egentlig best, Jeg vil helst bruge FF men når
det ikke er lige så stabilt som Explore, hvad gør man så?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-06-07 18:30

Den 30-06-07 19.11 skrev jane følgende:
> Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Ja ,Jeg har så afinstalleret , og installeret igen, men det virker stadig
> ikke, tror ikke jeg gider alle de problemer med FF mere

Hvis du også har prøvet at starte helt forfra ved at slette profilen, så
kan jeg med 100 procents sikkerhed sige, at problemet ikke ligger i
Firefox. I så fald er det mere sandsynligt, at du har et program
installeret, der forhindrer Firefox i at downloade. Det kan fx være en
sikkerhedspakke i stil med Norton, der blokerer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Lars Raaby

Dato : 30-06-07 20:09

jane skrev:
> [...]
> den slags skidt, så hvad er egentlig best, Jeg vil helst bruge FF men når
> det ikke er lige så stabilt som Explore, hvad gør man så?

Du kan også prøve at hente DownThemAll en udvigelse som gør at du
nemmere kan hente filer
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/201

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : jane

Dato : 02-07-07 15:43

Lars Raaby <Lars.Raaby@kabelmail.dk> wrote in

> Du kan også prøve at hente DownThemAll en udvigelse som gør at du
> nemmere kan hente filer
> https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/201

Efter jeg satte flueben i "Spørg altid hvor filen skal gemmes" Ja, så
virker det igen

--
Venlig hilsen
Jane