Iexplore har generet en fejl og lukkes
Fra : Michael T. Larsen

Dato : 28-06-07 18:38

Hej alle
håber at der er nogen der kan hjælpe, min Explore er begyndt at komme
med en irreterende meddelse om at den har fundet en fejl og lukker, det
er ikke på alle sider, men har selv en ide om at det er sider der viser
flash, men det er kun min ide.
har prøvet at lukke for alle tilføjelses programmer men uden held, er
der andre der har været der og fået løst sagen ?

'Michael

Fra : ebbe

Dato : 28-06-07 20:30

"Michael T. Larsen" <mtl(fjern)@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har prøvet at lukke for alle tilføjelses programmer men uden held, er
> der andre der har været der og fået løst sagen ?

Tøm cachen (Slet midlertidige filer)
Rens maskinen (prøv www.superantispyware.com, find flere oplysninger på
www.spywarefri.dk)

Virker det ikke, så geninstaller IE

Når du får den til at virke igen, så hent firefox (www.mozilla.com) og brug
den til den almindelige surfing - den løber ikke så nemt ind i problemer.
Brug kun IE til de sider hvor du ikke kan anvende firefox. (hent evt IE tab
www.mozilla.com)

ebbe

Fra : Erik J

Dato : 29-06-07 08:33

Prøv at fjerne hakket i 'Aktiver udvidelser til tredjepartsbrowsere' i
Avancerede internetindstilling.

/Erik

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-07 10:13

Erik J wrote:

> Prøv at fjerne hakket i 'Aktiver udvidelser til tredjepartsbrowsere'
> [...]

Hej Erik
Dert var lige det der skulle til, rart med et godt råd, og ikke bare
skift til noget andet, er sikker på at der er en del andre der har
oplevet det samme

Fra : Chr. Pedersen

Dato : 30-06-07 16:57

On Fri, 29 Jun 2007 09:33:24 +0200, "Erik J" <gæt_selv@dk.dk> wrote:

> Prøv at fjerne hakket i 'Aktiver udvidelser til tredjepartsbrowsere' i
> Avancerede internetindstilling.

Hvad betyder det egentlig.
Jeg kan godt læse, men ikke forstå.

Fra : Erik J

Dato : 06-07-07 18:11

Det betyder
Åbn Internet Explorer
Vælg Funktioner
Vælg Internetindstillinger
Vælg fanen Avanceret
Find linien med 'Aktiver udvidelser til tredjepartsbrowsere'
og fjern hakket

Hvad er du helt præcis i tvivl om ?

/erik