Hvor gemmes password i IE7?
Fra : MJU

Dato : 25-06-07 14:48

Hej

Jeg vil gerne vide hvor windows xp med IE7 gemmer de password, som
man
bruger til og logge sig ind på en side?
Alså når manskriver Brugernavn så kommer ens Password automatisk frem.

Jeg har lige omformateret og havde nogle problemer med og huske et
Brugernavn og Password på nogle sider.

Håber det er noget i kan hjælpe mig med.

/MJU

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-06-07 17:45

MJU <mickydk@gmail.com> skrev :

>Jeg vil gerne vide hvor windows xp med IE7 gemmer de password, som
>man
>bruger til og logge sig ind på en side?

Hvis du ellers gad at læse og forstå de svar, du fik i
windowsgruppen, så ville du ha' læst denne side:
http://www.nirsoft.net/articles/ie7_passwords.html.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : JMB

Dato : 25-06-07 18:18

Sikken en glæde i har over hinandens svar i gruppen, man føler virkelig der
er nogen der gør noget med glæde for hinanden.
jmb

Fra : MJU

Dato : 25-06-07 19:09

On 25 Jun., 18:45, Kerim Ellentoft <k...@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«

Uderligt at der ikke er nogel endnu der har fundet ud af, at det ikke
er programmer software jeg vil bruge.
Men jeg vil finde ud af hvor ( hvilken fil IE7 gemmer de oplysninger
i) Så jeg kan tage backup af denne fil sammen med de andre ting, som
jeg løbende tager backup af.

/MJU

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-06-07 19:22

MJU skrev:

>Uderligt at der ikke er nogel endnu der har fundet ud af, at det ikke
>er programmer software jeg vil bruge.

Underligt at det ikke endnu er fundet ud af at svaret står på et link som
er givet.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henning

Dato : 25-06-07 19:33

On Mon, 25 Jun 2007 11:08:43 -0700, MJU <mickydk@gmail.com> wrote:

> [...]
>Men jeg vil finde ud af hvor ( hvilken fil IE7 gemmer de oplysninger
>i) Så jeg kan tage backup af denne fil sammen med de andre ting, som

Hvis du læste bl.a. ovenstående link, ville du finde ud af at en af
forskellene på IE6 og 7'eren er forskel på sikkerhed. Passwords gemmes
ikke længere i en enkelt fil.

Fra : MJU

Dato : 25-06-07 21:11

On 25 Jun., 20:32, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> [...]
> forskellene på IE6 og 7'eren er forskel på sikkerhed. Passwords gemmes
> ikke længere i en enkelt fil.- Skjul tekst i anførselstegn -

Sorry allesamen. Der har været en del og se samme tid med denn tråd.
Men nu har jeg læst linket. og vil afprøve det.

Tak for hjælpen.

/MJU