IE7 mudrer til ved åbning af mange fanebla~
Fra : Michael Tinding

Dato : 19-06-07 12:40

Hej gruppe

Hvis jeg f.eks. Går ind på en side med vitigheder og jeg så åbner f.eks. 10
vitigheder i 10 faneblade. (hurtigere end blot at klikke og så trykke
tilbage efter hver vitighed), så læser jeg hver vitighed og lukker hvert
enkelt faneblad efter mig. På et tidspunkt har jeg gentaget denne procedure
ca. 10 gange (dvs. 10 gange har jeg åbnet og lukket 10 faneblade), nu bliver
det kun muligt at åbne 4 nye faneblade og næste gang måske kun 3 faneblade.
Til sidst dør IE7 helt og kun genstart af computeren kan få den i normal
tilstand igen. Det er selvfølgelig en eller anden buffer der bliver fuld,
som egentlig skulle tømme sig selv, men hvilken? Er der nogen der har
løsningen på dette, formoder jeg, generelle problem, så vil jeg gerne høre
det.

mvh Michael

Fra : Michael Tinding

Dato : 21-06-07 10:56

"Michael Tinding" <whocares@fiske.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden buffer der bliver fuld, som egentlig skulle tømme sig selv, men
> hvilken? Er der nogen der har løsningen på dette, formoder jeg, generelle

Slet ingen der har et bud

Fra : Michael Tinding

Dato : 06-07-07 12:05

I skal ikke bruge tid på at besvare dette spørgsmål. Jeg overvåger det ikke
længere, så i kan ikke forvente at få response, hvis nogen alligevel skulle
kunne besvare det.