Computer starter ikke op!?
Fra : Bogo

Dato : 06-07-01 17:46

Når jeg forbinder min comp. med min printer gennem parallel porten, gider
min comp. ikke at starte op..
Når man tænder for computeren begynder alle fanerne at køre, men der kommer
ikke liv i harddisken.

Min printer er en HP 930C
Min comp er en jeg selv har samlet:
EPOX EP-8K7A+
Western Digital 40 GB - UDMA/100 - 7200/2048KB
256 MB DDR-RAM 2100

Fra : KO

Dato : 07-07-01 14:26

Nu skriver du ikke om den gør, hvis du ikke bruger parallelporten!
Hvis det er problemet, så kan en løs parallelport købes.