Fjern tidligere udbyder fra IE-billedet
Fra : Lynn Klein

Dato : 15-06-07 16:01

Hej alle i kloge mennesker.

Tidligere havde jeg Tiscali som internet-udbyder, jeg har for længst
skiftet til en anden, men når jeg åbner et internet-vindue
står der stadig i den øverste blå kant af billedet:

"Nyhedsgrupper på TDC Online - Tiscali Internet Explorer"

Jeg har forsøgt at finde et sted hvor jeg kan slette Tiscali og evt.
rette til en anden udbyder, men desværre forgæves.

Det er en minimal ting, men et irritationselement, at det stadig står
der, så hvis der er nogen af jer kloge hoveder der kan hjælpe mig, vil
jeg blive meget glad.

På forhånd tak for hjælpen.

Lynn

Fra : Carl Drud

Dato : 15-06-07 16:23

On 2007-06-15, Lynn Klein wrote:

> [...]
>
> Jeg har forsøgt at finde et sted hvor jeg kan slette Tiscali og evt.
> rette til en anden udbyder, men desværre forgæves.

Der er vist ikke anden vej end du må ind i registreringdeabasen. Der
står noget om det her:

http://support.microsoft.com/?kbid=176497

--
Carl